Welcome

Vítejte na mém blogu. Jmenuji se Martin, žiju v Českých Budějovicích, pracuji jako učitel a můj největší koníček je běh. Tolik asi ve zkratce vše, co potřebujete vědět. Přesně o tom to tady totiž bude. Protože běhám už nějaký pátek a všechny ty tréninky tak nějak splývají dohromady, vymyslel jsem si svůj osobní běhací projekt, který mi mé tréninky trochu zpestří. Spojím v něm svou vášeň pro běh a pro zeměpis (který učím děti). O co jde? Rozhodl jsem se navštívit obce v České republice začínající postupně na každé písmeno z abecedy. Začnu tedy od #A a budu pokračovat až do #Z. A co v těch obcích budu dělat? No běhat přeci! Z každého výběhu pak napíšu report s postřehy, fotkami a nějakými geografickými fakty, ať taky trochu vzdělávám, když už je to to moje poslání. Níže najdete seznam s odkazy na jednotlivé výběhy. Zároveň zde můžete sledovat, jak daleko jsem ve svém projektu pokročil. Pokud bydlíte v nějaké obci začínající na písmeno, které ještě nemám, a zároveň jste schopní uběhnout 10 kilometrů, ozvěte se mi a můžete mi dělat průvodce. Enjoy!

Seznam navštívených obcí:

#B
#C
#D
#E
#F
#G
#H
#I
#J
#K
#L
#M
#N
#O
#P
#R
#S
#T
#U
#V
#X
#Z


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

#B Bechyně (okres Tábor)

#A Adamov (okres České Budějovice)